Why we break up kap 15 aka slut

Ja, asså min inspiration åkte på semester så det fick bli ett snabbt slut här, jag ska skriva en ny om Niall och en tjej som då önskade att bli hans flickvän, hoppas ni fortsätter och läser, jag blir bara glad då och om min inpiration bestämmer sig för att komma tillbaka så kan jag tänka mig en del 2 på denna, om ni skulle vilja det :) Allt i detta är skrivet från författarens P.O.V

Författarens P.O.V (Liam, Sophia, Danielle)

Liam och Sophia hade haft det jätterevligt och de gillade varandra, dem bestämde sig för att testa på ett förhållande och det lyckades bra. Vad det gäller Danielle så är Liam och Danielle forfarande vänner och kan ses ibland, men precis som förut så har de båda mycket att göra och hinner inte ses så ofta. Sophia som inte har lika mycket att göra som Danielle har, umgås med Liam så ofta hon kan, Shower, music awards och mycket annat. Hon trivs i sällskap med de andra grabbarna, Liam är mycket nöjd över beslutet och tackar Felicia väldigt mycket. Även om hon är tillsammans med Harry.

Felicia och Harry

Felicia och Harry har det jättebra ihop och precis som Harry lovade sig själv så är fortfarande Liam och Felicia vänner. Vad det gällde konserten så kunde inte Felicia följa med, men hon umgicks med Gemma och de båda åkte till en av konserterna och överraskade killarna. Gemma fick åka hem själv då Felicia inte tänkte lämmna Harry och övertalade själv management att hon skulle få följa med, så nu turnerar hon runt med killarna, men om det blir för trassligt eller om Felicia ställer till det så måste hon åka hem. Hon älskar turnélivet speciellt eftersom att hon alltid är med sin älskade pojkvän då.

One Direction

Turnen var fantasktisk och de älskade alla konserter lika mycket och det var alltid helt underbart att höra fansens skrik. Även om Liams uppbrott med Danielle hade sårat honom så var han lycklig med Sophia nu.


detta blev väldig väldigt kort insåg jag nu, men jag har så sjukt mycket i skolan och jag blir så stressad då jag ska skriva klart denna sedan är det både ordkunskap och engelskaglosor till onsdagar och sedan ska man vara social med folket på skolan.. Jaag hade lovat att avsluta denna dock så nu fick det bli så.. kommer då som sagt säkert en del 2 senare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv en fråga och få en länkning! :D
http://fitnessbloggaren.blogg.se/2014/february/alla-som-fragar-far-en-lankning.html#read

2014-02-15 @ 10:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0