Why we break up kap 14

Felicias P.O.V

Jag vaknade av att jag kände Harrys varma andedräkt mot min nacke och vände mig emot honom och pressade mjukt mina läppar mot hans då han vaknade.

”Goodmorning” sa jag och log.

”I wish I could wake up to that everyday” log han och pressade sina läppar mot mina.

”Yeah, why not, let me follow you on tour” sa jag.

“I can’t and you know that” svarade han.

“But why?”

Harry hade länge sagt att jag inte kunde följa med, men hade aldrig förklarat varför, vilket jag inte heller förstod. Jag skulle inte direkt vara i vägen, och jag ville bara umgås med min pojk och bästa vän. Men varenda gång jag bad om att få följa med så sa dem att det inte gick. Alla hade svarat att det inte gick tom Liam. Det kändes som om dem inte ville ha med mig.

Nialls P.O.V

Det hade varit kul att vara hemma men snar så skulle jag behöva åka tillbaka till London. Ibland ville jag ha tillbaka mitt gamla liv, men jag gjorde det jag älskade nu med 4 underbara vänner som var som mina bröder och vi hade alltid kul tillsammans. Fast jag saknade min familj ibland också.

Liams P.O.V

Jag och Sophia hade bestämt att träffas någongång under turnen också då hon sa att hon skulle sakna mig så jag skulle alltid hålla henne uppdaterad om vilket land och var i det landet vi var så kanske hon skulle komma om hon kunde. Hon hade såklart annat att göra, men inte lika mycket som Danielle hade. Det kändes som om detta skulle hålla, jag tyckte verkligen om henne och jag tror att även Sophia tyckte om mig. Men kunde jag gå vidare så pass snabbt?

Harrys P.O.V

Jag visste inte vad jag skulle svara på Felicias fråga om varför hon inte kunde följa med. Jag ville självklart att hon skulle följa med och säkert de andra killarna också, men Paul och de andra i vårat management skulle inte tycka om det, det visste jag.

”Paul and the other in our manegement shouldn’t like that” mumlade jag som svar.

“Or you just don’t want me to follow” svarade hon.

“What? Of course, I want you to follow, I gonna miss you so much, when we are gone, but the manegment” svarade jag.

“I know, the management, didn’t like that you just take people with you so it’s the best for me to stay home” svarade hon.

“How do you know I should say that?” frågade jag förvånat.

Det var exakt vad jag hade tänkt säga om hon inte hade avbrutit mig.

”Liam” svarade hon kort.

Felicias P.O.V

Liam hade sagt exakt det jag just sagt till Harry, när jag sagt samma sak till honom. Men de borde i alla fall fråga deras management om det var okej, men det kunde dem tydligen inte.

”You can ask them?” sa jag prövande men Harry bara skakade på huvudet.

”I knew them” svarade han bara.

Jag vände ryggen mot honom i ett försök att tjura men istället började han massera mig och jag kunde inte fortsätta vara sur på honom, jag skulle aldrig lyckas vara sur på en sån underbar människa som Harry.


det blev lite kort men ville bara få upp ett, kanske kommer ett till i veckan, men imorn äre internatmöte, på torsdag kanske jag ska iväg på möte hos AA :/ sedan är det fredag, men vi får se om jag hinner imorn eller torsdag :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åhh, meeera :D

2014-01-28 @ 21:38:51
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0