Why we break up kap 13

Ett kort kapitel

Liams P.O.V

Jag vaknade tidigt ironiskt nog, jag skulle inte träffa Sophia förrän halv 6 och jag hade gått om tid på mig att göra ordning mig. Istället för att duscha så tog jag ett bad istället, jag hade saknat ett badkar. Jag tog god tid på mig så att jag skulle ha något att göra, jag skulle behöva åka vid 4 för att komma in till London i tid.

”You come home tonight?” undrade min mamma strax innan jag skulle åka.

”Yeah, I came home, everyone is home, I don’t wanna be alone in the house” svarade jag, jag kramade om henne snabbt och lånade en av våra bilar och åkte in till London. Jag hämtade upp Sophia hemma hos henne och åkte iväg till en resturang.

”So how are you?” frågade jag

“Good, and you?”

“I’m just fine, knd nof tired, we had two concerts on Thursday and yesterday but it’s fine” svarade jag

Vi pratade om allr möjligt under middagen och bestämde för att ses nästa gång jag var I storbritannien.

Harrys P.O.V

Eftersom vi snart skulle åka ut på turné så ville vi träffa våra familjer innan, men jag ville hinna umgås med Felicia också så jag tog med henne hem till mig, jag tyckte att det var dags att hon fick träffa min familj också.

”Mum, Gemma, That’s Felicia” sa jag när jag presenterade henne.

Gemma och Felicia fann genast varandra och kom bra överens. De satt och pratade om allt kändes det som medans jag berättade för mamma vad som hade hänt under förra turnén och vilka länder vi skulle åka till nu.

”We miss you here” sa hon sen.

“I miss you too, so much mum” svarade jag.

Det gjorde jag, jag saknade min familj jättemycket men jag gjorde också en av de saker som jag älskade. Min familj var glad för min skull också även om vi saknade varandra och inte hann träffas. Ibland kunde det hända att de åkte till en konsert och överraskade mig, det var inte ofta men det hände.

Felicias P.O.V

Jag och Gemma kom bra överens och det var kul att prata med Harrys syster som kunde berätta pinsamheter om honom. Hans mamma lagade väldigt god mat också och vi hade trevligt hela kvällen.

”So Felicia, what will you do when Harry is out on Tour?” frågade hans mamma.

“I don’t know, I didn’t do so much things” svarade jag.

“You can always come to us, even if Harry is out on tour” svarade han mamma och Gemma tyckte det var en jättebra ide.

“You can be like my little sister instead of Harry” skojade hon och vi andra började skratta åt Harrys ledsna min men han föll strax efter in i skrattet. Det blev sent så jag och Harry gick upp till hans rum.

”Your family is really nice” sa jag.

“Yeah, I miss them really much, and I can’t spend so much time with them” svarade han.

“You regret that you got famous?” frågade jag.

“Sometimes, but I love to stay up on scene and sing and just hear everyone scream, I have always like to sing” svarade han och pussade mig lätt på pannan.

“They are proud of you, even your fans and me too, I’m so proud of you my love” svarade jag.

Han log sitt underbara leende och strax senare låg han över mig och pressade sina läppar mot mina, vilket övergick till mycket mer.


Kommentarer
Postat av: Felicia

SFJKLKJHGFDSDFGHJHGSAASDJ ÅHHH SÅÅÅ BRAAA

2014-01-26 @ 21:22:05
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0