Happily chapter 2-the party

Det var mycket folk som vanligt på alla fester och de gick in i det stora huset.
"Chelse" hon såg sig om om det var Alex som hade ropat. Hon höjde handen i en vinkning samtidigt som Alex började bana sin väg fram till dem.
"Remember what we Said" sa Seline innan de lämnade Chelsea.
"Hey" han hon säga till Alex när han kom fram innan han hade sina läppar mot hennes, hon visste inte varför hon reagerade som hon gjorde men hon avslutade den snabbt och drog med honom mot ett lugnare ställe och snart stod hon upptryckt mot väggen med Alex läppar mot hennes. Chelsea njöt av det och stretade inte emot även om det hennes vänner berättat innan spelades upp om och om igen i hennes hjärna. Alex läppar lämnade hennes och närmade sig hennes hals och han gick längre och längre ner.
"Not here" fick hon fram och Alex ledde henne till ett sovrum och strax så var dem igång igen. Alex läppar brändes mot Chelseas kropp och hon hade inte viljan att streta emot.

I resten av huset var det fortfarande fullt med folk som drack,dansade och strulade utan att tänka på vad resten tänkte. Seline hade snabbt letat upp Dustin precis som de andra hade letat upp sina pojkvänner.
"Can we please go somewhere?" Bad Dan sin pojkvän Austin då hon tyckte det var alldeles för mycket folk och ville ha lite egen tid med honom. Strax efter satt de i en hammock på husets baksida. Seline och Theodora satt bredvid varandra i en soffa inne i huset samtidigt som Dustin och Hunter tävlade om vem som kunde halsa flest öl på så kort tid som möjligt.
"If you throw upp over me, I gonna kill you" tjöt Seline då en annan kille spydde i närheten av henne.
"I go" svarade Theo för att undvika att få spya på sig men vacklade snabbt tillbaka ner i soffa då Hunter spydde precis framför henne.
"I won" tjöt Dustin och dunsade ner i soffan bredvid Seline. Hon flyttade sig upp i hans knä och han försökte kyssa henne.
"You tasted beer" mumlade hon men kysste honom ändå.

Det tog ett tag innan Chelsea kom tillbaka till verkligheten och innan det hade gått för långt.
"I think we should go back to again" mumlade hon tyst när hon kände att Alex blev för ivrig och knäppte upp hennes BH. Hennes tröja hade redan åka av, var den var hade hon ingen aning om, Alex hade även dragit av sig sin tröja, när hon nu kände hans händer mot sina bröst började hennes hjärna domna bort igen.
"Alex, we should go back" mumlade hon även om hon njöt av detta.
Alex lyssnade inte han hade länge längtat efter att göra detta med Chelsea, hon hade egentligen längtat efter samma sak, men efter det hennes vänner sagt så började hon tveka.
"Have you had sex with other girls?" Slängde hon ur sig och Alex stannade upp mitt i rörelsen och såg på henne.
"What?" Frågade Han
"I know that we're not in a couple but have you slept with other girls? Frågade hon igen.
"No, Why did you ask that, and I want that we go to be à couple" svarade han lågt.
"No, just things My friend Said to me" mumlade hon.

Dan's P.O.V
Jag och Ashton satt mest och pratade.
"I'm bored, i go in again" sa Ashton efter en stund och reste på sig, jag följde tyst efter honom in i huset igen, jag såg Seline sitta i Dustins knä och bara ha ögon för honom. Jag såg mig om efter de andra två. Theo stod och dansade, men Chelsea såg jag inte någonstans. Då Seline bara hade ögon för sin egen pojkvän så bestämde jag mig för att fråga Theo.
"Hey" sa jag och tog tag i henne, först gav hon mig en småsur blick men lyste upp när hon såg att det var jag.
"Hey, dance With me" sa hon glatt
"No., have you seen Chelsea?" Frågade jag, Theo skulle ha reagerat mer på att jag frågade efter Chelsea om hon var nykter men nu skakade hon bara och gjorde en sjukt snygg snurr så jag gissade på att hon var rätt onykter. Jag skulle få gå och leta efter henne själv. Jag gick mot den lugnare delen av huset och ser Ashton stå och ragga på en tjej, skulle han byta ut mig. Jag fick leta upp Chelsea senare. Jag gick runt och ser en tjej stå ensam i en tjej, bara för att ge Ashton en riktig bitchslap då raggar jag upp henne vilket visar sig gå riktigt bra.

Seline's P.O.V
Dustin hade fått mig att dricka öl, och jag tyckte absolut inte om det men han mutade mig och nu hade jag bara ögon för honom. Vi satt och strulade i soffan och jag hörde ingenting omkring mig det dom väckte mig var ett gällt skrik, kanske det bara var min magkänsla som skrek om att det hade hänt min bästa vän något för ingen annan än jag hade reagerat och Dustin såg chockat på mig.
"Did I do something Wrong?" Undrade han
"No, I thought i heard someone screm" sa jag tyst
"No, noone else react and I didn't heard something" svarade han
"Well, i must see if Chelse is okey" sa jag och försökte ta mig loss men Dustin höll fast mig.
"She is okey, i sure that she is with Alex" svarade han mig.
"Then she is not okey" svarade jag men satt kvar ändå.
"She likes him, and he likes her, even if you hate Alex, so let her to be happy." Svarade han.
Jag kunde inte göra så mycket åt Dustin mer, jag fick försöks få min bästa vän att hålla sig borta från en kille som bara utnyttjade henne, min bästa vän skulle inte bli behandlad som en slampa av ett smutsigt svin, hon var värd så mycket mer.
"I need to find her anyway, school tomorrow and I want to go home, and you're drunk" svarade jag och han släppte mig. Jag såg Dan stå och ragga upp någon tjej och såg mig om efter Ashton, hans tog och såg på Dan med avundsjuk blick samtidigt som någon tjej klättrade på honom. Theo stod och dansade på dansgolvet.
"Theo we need to talk" sa jag och drog henne åt sidan.

Theodora's P.O.V
När Seline drog mig ner från dansgolvet blev jag verkligen irriterad.
"What do you want?" Frågade jag
"Have you seen Chelse, i think she is in trouble" hon såg verkligen oroad ut. Jag visste att de hade varit bästa vänner länge och visste alltid om någon råkade illa ut.
"Why?" Frågade jag dumt ändå
"I just have that feeling, I thought I heard someone scream but noone Else react, not even Dustin and he was just infornt of me, I am really worried."
I samma ögonblick såg jag både Alex och Chelse komma ifrån de lugnare delarna.
"Ask her" sa jag bara tyst.

Chelsea's P.O.V
När jag och Alex kom tillbaka till festen fick vi flera blickar på oss.
"We have to stop meet each other in public, My friends hates you, and. You know that"
Alex såg på mig smått ledsamt.
"Can we meet sometimes?" Undrade han
Jag log och nickade.
"I Will text you, have to go" sa jag snabbt när mina vänner banade väg mot mig.
"Are you okey?" Frågade Seline
"Sinne when were I in trouble?" Undrade jag och följde efter dem mot utgången.
"And where is Dan?" Fortsatte jag.

Dan's P.O.V
Jag hade sett Ashtons blick och jag såg på honom med förakt i blicken.
"If you start to be with other girls when you think that I am bored you can fortet me" nästan skrek jag i ansiktet på honom.
"No, I don't think you are bored, honey I love you, you know that" sa han tyst han hade nästan aldrig kallat mig honey eller sagt att han älskade mig.
"Then keep away from other girls and show that you really love me" svarade jag innan jag sedan skyndade efter mina vänner ut från huset.
"See you in school tomorrow" ropade jag innan jag stängde dörren bakom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0