Why we break up Kap 4

 

Jag gick av scenen, ännu en lyckad konsert och jag var glad.

"You were amazing up there" sa Felicia när vi kom emot henne. Hon gick fram emot Harry.

"Thanks" log han.

"Yeah thanks" svarade vi andra från soffan vi hade satt oss i.

"You was amazing too"sa hon emot oss.

Jag kunde inte låta bli att vara smått avundsjuk på dem, jag kom ihåg den känslan men jag hade den inte längre för Danielle, men jag älskade henne fortfarande.

"You want to eat dinner with us?" frågade jag när vi hade bytt om till kläderna vi kom i.

"Yes Please" svarade hon och log emot Harry.

Han log tillbaka.

"Harry has already asked you" muttrade jag.

"No he's not, I'm sorry Liam, he is so cute to me, and I really like him" sa hon när hon hörde att jag blev smått irrtiead.

"You only has your eyes on him, I called you beacause I miss you, I had hope to  spend some time with you together with the boys, and then talk with us to not only Harry" Svarade jag.

"Maybe isn't was good idea, to call me then" svarade hon.

"Don't be stupid, you are still my best friend, and if you like him, it's okey, but talk to us too okey?" sa jag.

"Okey"

Det blev bättre, under kvällen och alla pratade med alla. Efter ett tag drog jag Harry åt sidan.

"Please make her happy, I don't wanna see her sad, and she really like you" sa jag.

"I like her too, I don't gonna hurt her man, I promies" svarade han, jag litade på Harry och hade alltid gjort. Det gjorde jag även denna gång.

Vi kom hem till vår lägenhet.

"I think Harry can get you a ride home" sa jag emot Felicia.

"Yeah, the thing is, Mum isn't home and i had no keys" svarade hon och såg ner i golvet.

"Sleep here" Harry kom med förslaget och ett stort leende. "if it's okey for Liam ofcourse" fortsatte han.

"Yeah, I didn't care so much about that, just both of you are happy" svarade jag och gick iväg till köket.

"We didn't have any food" hörda jag Niall muttra bakom mig när jag öppnade kylskåpet.

"I don't want any food" svarade jag honom och tog fram vatten.

Vi såg på ett antal filmer på kvällen innan jag begav mig till mitt rum för att sova. Jag såg att jag hade fått sms från Danielle.

*From Danielle 22.09*

//Hey, babe, I need to go to New york to have some dance classes and competitions, coming home of about two weeks love Dani//

2 veckor, men då var inte vi kvar i London då skulle vi till Norge sedan Sverige. Jag suckade det här skulle aldrig fungera. Jag svarade inte och la mig på rygg i sängen. Jag hörde Felicias skratt från Harrys rum, strax efter hörde jag  Harrys röst men jag hörde inte vad han sa. Jag hörde någon duns och sedan ett svagt no.

"No, I can't Harry" Felicia hade höjt rösten. Vad kunde hon inte?

Harrys dörr öppnades och stängdes sedan.


Kommentarer
Postat av: Felicia

OMG SÅ SJUKT BRA MERA :D

2013-10-26 @ 16:30:32
URL: http://onedirectionstoriez.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0